CAMELY – FRUMUSETE NATURALA

Nu am mai postat de mult, intre timp am dobadit o noua pasiune si ocupatie, cea a produselor cosmetice naturale, pentru ca , nu-i asa, nu se putea altfel, iubitoare de natura cum sunt!!!

Am evoluat rapid, zic eu, la inceput am creat aceste produse minunate, cu ingrediente 100% naturale pentru mine si cei apropiati, acum realizez si pentru altii, doritori si ei de o schimbare , de apropierea de natura si de beneficiile pe care aceasta ni le ofera pentru sanatate si frumusete!!

Aceasta este pagina, aici am format deja o mica familie, oameni dragi care sunt alaturi zi de zi si care vor sa traiasca frumos, natural si sanatos.

https://www.facebook.com/pages/Camely-frumusete-naturala/1392527904346711?ref=hl

Va astept cu drag si pe blog si pe pagina de Facebook, sa povestim si sa ne sfatuim, sa aflam toate secretelor plantelor binefacatoare, sa ne bucuram o viata sanatoasa!!1794525_1415125578753610_3269440814105678483_n

3 gânduri despre „CAMELY – FRUMUSETE NATURALA

Lasă un răspuns

