Buchetul de week-end

Saptamana aceasta , narcise, culese din gradina mea de la tara!

Acest buchet il dedic unei dragi doamne, Camelia, a carei zi de nastere a fost duminica 25 martie!

La multi ani, scumpa doamna!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

4 gânduri despre „Buchetul de week-end

  1. iti multumesc din suflet,il primesc cu mult drag,imi plac foarte tare florile de gradina.si tu stii ca imi esti la fel de draga.te pup si iti doresc tot ce.mi doresc mie si familiei mele.

Lasă un răspuns

