Premiu Lobster

Am primit acest premiu de la o doamna foarte draguta, este primul meu premiu primit pe blog! Multumesc, draga mea Maria!

http://ingradinamariei.wordpress.com/2012/03/21/premiu-lobster/

Mai departe , eu trebuie sa trimit acest premiu catre cinci prieteni! Problema este ca nu stiu cum sa fac asta! Am incercat si nu reusesc!!

 

Un gând despre „Premiu Lobster

  1. Scrie un articol cu titlul premiu Lobster,exact cum ai procedat la acest articol,si alegi 5 prietenii dragi tie din blogul tau.
    Pentru adaugare prieten deschizi doua pagini cu blogul tau,una pentru articol si cealalta pentru a putea copia foto si semnatura ,de exemplu copy fotografia ta elisaelianna,iti va aparea atunci cand dai paste in articol,exact poza ta si semnatura,la fel cum apare atunci cand postezi sau raspunzi la un coment pe blog.
    Dupa introducerea celor 5 prietenii,publici articolul,deschizi pagina cu articolul publicat,dai copy pe linkul de sus,si il postezi la fiecare prieten cu comentul pe care il reprezinta pentru tine fiecare din cei 5 prietenii publicati.
    Ei vor urmari linkul de la tine si isi vor vedea premiul oferit de tine.
    Exact asa am procedat si eu,nu stiu daca este o forma mai usoara pentru a proceda si astfel,dar eu asa am gandit si vad ca mi-a reusit.
    Nu uita sa pui si foto in noul articol,pentru ca prietenii tai sa vada si premiul 😀
    Mult succes.
    Sa aveti o seara frumoasa

Lasă un răspuns

