Buchetul de week-end

Mi-am propus ca in fiecare sfarsit de saptamana sa fac cate un aranjament sau cate un buchet! Saptamana aceasta am facut trei , fiind si 8 martie, am incropit din floricelele primite aceste mici decoratiuni florale!
Nu-mi prea place sa dau bani pe flori taiate, pana cand o sa infloreasca cele din gradina mea, cred ca o sa fac aranjamente cu flori la ghivece, pe care mai tarziu sa le pot plasa in gradina sau in casa.

Sper sa va placa:

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre „Buchetul de week-end

  1. Ce frumusete e aici la tine,mult gust ,talent si rafinament,o bucurie sa tot privesti asemenea aranjamente.Eu ma inscriu la ultimul,toate sunt minunate dar ultimul este preferatul meu.

  2. Sincer eu chiar am crezut ca aveti deja un magazin de aranjamente.
    Talentul cu siguranta nu va lipseste,m-ai aveti decat sa va deschideti magazinul,clienti ve-ti avea cu siguranta.
    Mult succes.

Lasă un răspuns

