Cadouri de la ,,suflet drag,,

Primite drept cadou de 8 Martie de la sufletel-iubitel, Damian al meu drag si scump, impreuna cu imbratisarile si pupaturile de rigoare

Nu asa ca e un dulce de copil???

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Cadouri de la ,,suflet drag,,

  1. Superbe mesaje si superb copil 🙂 Ce mult a crescut
    Eu pastrez in portofel prima scrisorica de la baiatul meu,in care mi-a scris ca ma iubeste 😛

    • Multumesc frumos, draga mea!Si eu pastrez cam tot de cand era mititel!! Mereu imi cere sa-i dau cutia cu amintiri!! Si voi ati crescut mult, asta-i treaba lor , sa creasca, sa dea Domnul sa fie sanatosi!

  2. Ce copil frumos aveti,sa va traisca sanatos si sa va bucurati mult,mult alaturi de el.
    Nu este fericire mai mare,decat aceea a unui parinte .care isi creste puiul cu multa dragoste si daruire,sa culeaga zi dupa zi roadele pline de realizari si izbanzi ale micutei lor contributii.

Lasă un răspuns

