Pregatiri pentru 8 Martie

In zilele astea am lucrat de zor la diferite aranjamente florale pentru 8 Martie, pentru Damian la scoala si pentru mine acasa!

Am fost la supermarket si am gasit lalele, foarte ieftine, de la florarie am cumparat verdeata si floarea miresei si am facut buchete pentru doamnele profesoare de la scoala! Au iesit frumusele, zic eu si foarte ieftine, in aceasta perioada, la florari preturile au sarit in aer!!

Pentru doamne buchete de lalele si pentru mine acasa am realizat un aranjament in burete oasis cu garoafe, roz foarte parfumate si verzi, crizanteme si crengute

3 gânduri despre „Pregatiri pentru 8 Martie

Lasă un răspuns

