Zambilute parfumate

Am facut ieri dupa-amiaza o plimbare prin oras cu Damian, am trecut, binenteles si pe la piata de flori si am ajuns acasa cu doua superbe zambile! Pentru mine am luat-o pe cea alba si pentru Damian pe cea indigo, e culoarea lui preferata si in fiecare primavara, in aceasta perioada mai luam una noua!

Zambilutele le-am pus pe fiecare intr-un vas de sticla si le-am accesorizat, dimineata cand ne-am trezit, tot apartamentul mirosea a zambile……  astfel ziua mea a inceput perfect!

Va doresc si voua o zi la fel de minunata ca a mea!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

