Primule colorate, parfumate

Astazi am facut o plimbare impreuna cu Damian, fiul meu, in centrul orasului!In aceasta perioada , la noi in oras se organizeaza un targ special dedicat zilelor de Martisor si de 8 Martie.Fiind duminica si vreme foarte frumoasa am zis sa ne clatim putin ochii si sa cumparam si martisoare pentru colegele lui Damian.Printre tarabele de martisoare am gasit si cativa comercianti cu floricele, nu multe, doar primule si zambile!Si cum primulele sunt unele dintre preferatele mele primavara, nu m-am putut abtine si am achizitionat cateva, frumusele foc, cu o floare mare si involta, unele dintre ele fiind si posesoarele unui parfum suav, bine-cunoscut!Le-am facut deja o casa noua, doua cosulete, in care sper ca se vor simti confortabil pana cand isi vor intalni adevarata casa, gradina, caci acolo este locul lor!Sper ca imaginile de mai jos sa va incante la fel ca pe mine!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

